Frontreport

Feedback-appen som ökar kundnöjdheten och förenklar ditt arbete. Med Frontreport underlättar du för både kunder och medarbetare att ge viktig feedback till din verksamhet.

Sätt kunden i fokus på riktigt. Enkelt, mobilt och hands-on. 

Upplev, fota och skriv

Frontreport-appen känner av var kunden befinner sig med GPS. Företag i närheten som är anslutna till Frontreport syns överst i listan. Härifrån är det enkelt för kunden att ge feedback när som helst. Kunden behöver inte oroa sig att det kommer ut på sociala medier. Kunden kan till och med vara anonym om hen vill. En enkel väg för kunden att nå ansvariga.

Återkoppla

I vår webbaserade feedbackhanterare är det smidigt att följa upp feedback. Allt finns digitalt från början och du kan enkelt tagga feedback och svara direkt. Informationen är tillgängligt bara för registrerade användare i din organisation. Information kan skickas till rätt person från början. Medarbetare i fält kan även följa inkomna ärenden direkt i appen.

Få respons

Tillgänglighet och snabb respons ökar kundnöjdheten och engagemang i din verksamhet. Enklast att gå till sig själv: De flesta av oss har helt normala förväntningar på åtgärder men vill veta. I många fall är ett enkelt tack det som behövs. Oavsett vad det är frågan om, positiv som negativ feedback, får både du och kunden kontroll på läget. Du lyfter kunden. Kunden kommer tillbaka. Du kan prioritera rätt saker.

Läs mer via: frontreport.com

Frontreport

Håkan Askengren

Håkan Askengren